NATTI!

ne nu ska jag gå sova, imorgon är det en lång daag... Först skolan sen efter det ska jag åka till tumba för att Alexsandra ska fotografera mig till hennes projekt. Känner mig lite nervös men det går säkert bra!
Snart kommer alla skivor man ska gå på, är hur taggad som helst!
Klicka in här, för de är våran skivaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Kommer bli så himlas bra!
Säljer biljetter för den som vill ha, bara att höra av sig ;)
http://www.facebook.com/event.php?eid=123850627670194
Ne nu sängen, godnatt! Saknar min farfar hur mycket som helst! Var där igår hela dagen hos han på sjukhuset, ska dit på fredag om han nu är kvar. Förhoppningsvis inte!
Farfar<3
'
Ser ut som en mupp här men aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0