haha eller!

Hejhej!
Jag jobbade idag på humbles, gick super bra men var lite stressigt men det går. Jag slutade runt två, efter jobbet så kom alexsandra ner till gnesta. Vi Fikade lite och pratade om fotograferingen som ska göras nästa vecka. Hur jag kommer se ut och sånt. Är jätte nervös men hoppas det går bra ändå!
Igår hade jag ingen direkt lust att skriva, var på lite dåligt humör...  Men fick en bra besked igår är att jag ska få sommarjobba på frustunagården, men fick inte så roligt besked från tandläkaren. Åh gillar verkligen inte dom...
Nu ska jag äta lite sen hoppa in i duschen.. Skulle behöva titta lite i skolböckerna men jag är ju så trött. Så får se om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0