Farfar <3

Ojoj det var några dar sen jag skrev men har haft fullt upp.
har jobbat hela veckan, skulle ha varit ledig i fredags men ne då jobbade jag på konsum!
Är helt slut efter en hel jobbvecka, imorgon är det skola. Inte så kul, vi har så mycket och göra.
I fredags morgon fick min farfar åka till sjukhuset, han är fortfarande kvar där "/ Var där igår och hälsade på han, inge kul och se hur han såg ut. Han var alldels röd och svullen över hela kroppen och fick höra att de är värre idag. Sen har han bråck som sticker ut på magen också, skulle de spricka inuti magen så måste han akut opereras "/ Önskar bara att han blev bättre, men ska åka och hälsa på han imorgon. Hoppas att det har gått ner lite men får se. Han kanske skulle flyttas till en annan avdelning, eller hoppas att får komma hem.
Men nu ska jag börja städa,tvätta sen ska jag plugga, inte så kul men det måste ju göras!
Pusssssssssss
Älskade farfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0