tröttmössa!

Har inte haft tid och blogga under helgen men hade en liten lucka nu. Har haft fullt upp hela helgen, jag har jobbat både igår och idag. Sen spelade jag innebandy match igår och den gick ju inte så bra,vi förlorade. Som vanligt nu .
Jag är helt slut i kroppen, har ont i överallt. Orken börjar ta slut. Men på torsdag då får jag äntligen lite ledig från allt, det ska bli så skön och få komma bort lite. Åka till Vancouver för att njuta lite av NHL hockey, ska bli riktigt skönt! Sen efter det har jag bara två dagar kvar på praktiken sen så börjar skolan igen, det ska bli skönt att få komma tillbaka. Men det kommer jag inte tycka senare men det får gå ändå!
Ska börja packa lite smått och sen laga lite mat till mig själv, är ensam hemma. Hur tråkigt som helst nu, mamma jobbar till nio-halv tio ikväll. Får stå ut till dess!

Pusssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0