tar halv elva tåget då!

Jag var hur trött som helst i morse,ställde klockan på halv nio men jag ville verkligen inte gå upp.Men var ju tvungen så det var bara och gå upp. Men igår morse då jag gick upp fem då var jag mycket piggare och kände mig inte alls trött, men nu så känner jag mig skit trött och ont i huvudet. Ska gå till tåget nu, ska ju ta halv elva fast det är lite väl tidigt så. Men jag tänkte att jag skulle till skolan först för att prata med några lärare så då spenderas tiden bort där. Sen tar jag kvart i ett eller ett tåget till praktiken. Men nu måste jag gå innan jag missar tåget!
Kommer hem runt halv elva ikväll får se om jag slänger in ett inlägg!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0