super trött,Godnatt!

nehe ska ta och lägga mig i sängen och se på film, är hur trött som helst. Jag är ju inte van att gå upp vid fem men det kommer jag blir efter min praktik haha! Men imorgon så börjar jag inte först halv två,en lite jobbig tid för måste egentligen ta halv elva men då är jag framme kvart över elva. Lite väl tidigt om jag börjar halv två. Men skulle jag ta ett tåget skulle jag komma en halvtimma försent. Så vet inte vilket som är bäst? Men ska prata med min handledare imorgon och se vad hon säger!
Ska fortsätta på listan när jag har tid och lägga ner! Men det kommer upp i alla fall!
Godnatt&Sov gott!

Fortsätt att läsa som ni gör nu! Jag gillar´t!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0