helt utmattad!

Jag är helt slut i kroppen, dagen började med att jag gick upp vid halv fem sen började jag vid sju. Så man måste ju ta sex tåget, jätte kuuuuul! Men sen så kom jag in till Gnesta vid halv fem då vare bara för mig att gå vidare till det "riktiga" jobbet :) Så då kom jag där ifrån lite efter halv åtta ikväll. Sen vare bara och skynda sig hem för att byta om till tränings kläder. Träningen gick faktiskt bra men känner att jag behöver träna upp min kondition, men det får bli när snön har smält men det kan ju kanske bli någon jogging tur med syster! Hon är ganska ute och joggar så det kanske blir att jag hänger på henne!
Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film!  Som tur så ska jag inte gå upp så tidigt utan runt 8-9, jag börjar ju halv två till halv tio så kommer hem sent istället!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0