helt okej!

Kom hem runt halv fyra, fick sluta tidigare för min handledare skulle på något möte. Dagen gick bra, inte jätte kul eller jätte tråkigt.Helt okej! Jag fick mitt schema för tre veckor, och de är helt okej de med! Jag jobbar en helg hittills bara. Får se hur det ser ut när jag får schema för dom två sista veckorna, hoppas att det är verkligen är bra!Jag är på ortopedavdelningen, där tar vi hand om personer som väntar på operation eller dom som har redan genomgått en! Kommer inte kunna träna imorgon för jag jobbar till halv tio på kvällen, inte kul. Jag som verkligen ville träna sen så missar jag kanske TROSA matchen som jag verkligen vill spela! Men vi får se, det kanske går och ordna!
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0