Hejhej!

Ska snart gå lägga mig i sängen, börjar bli lite trött. Vill varva ner lite grann, har varit stressad hela dagen. Inte bra!
Men praktiken gick jätte bra som vanligt och det går mycket lättare när de är roligt. Jag har varit där nu i tre veckor och de känns inte så för jag har det så bra där. Söka sommarjobb där kanske??...
Efter praktiken åkte jag till Södertälje för jag skulle fika med Alexsandra,Steffi och Moa. Mina gamla klass kompisar från högstadiet,och det var super trevligt och roligt att få träffa sen, det var ett tag sen vi alla träffades tillsammans. Men jag hade lite tid innan vi skulle fika så jag lite och kollade i affärerna och fick med mig hem ett par stövlar på rean,två ansiktes masker och stay ups ;) Kunde inte shoppa så mycket, är ju tvungen och spara lite till Canada!  Imorgon ska jag kolla på en operation, en lättare variant. Nästa vecka kanske det blir en lite större men får se!
Bara EN vecka kvar!
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0