Godnatt!

Ne nu har jag kommit ur duschen! Det var super skönt men nu ska jag krypa ner i sängen och sova! Innan jag duschade gick jag över till min syster Sara lite snabbt, skulle prova en tunika och den var jätte fin så det fick jag sen fick jag en liten röd väska. Ibland är hon allt för underbar haha :)
Imorgon är det fredag, gud så skönt och få vara ledig, men nästa helg så praktiserar jag så då blir de ingen vila. Är ledig en dag nästa vecka plus att jag jobbar lite på humbles efter så jag drar in några pengar i alla fall! Ska jobba imorgon med på humbles direkt efter jag har kommit in med tåget! Så kommer var helt slut så måste vila upp mig för matchen på lördag. Men nehe sovdags kanske?!
Pussssssssssss
Min underbara kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0