Gårdagen var bra!

Gårdagen var jätte bra! Först blev det ju en sallad på rullen med Emelie,det var lite tajt om tid bara så vi hann inte sitta där så länge men det gick bra ändå. Sen gick vi vidare till elektron, för att se Gnesta revyn- Gräslig konst & konstigt gräs. De var kul, gillar allt dom gör. Men tycker det är alltid är bra, när jag har gått och jag har gått i några år och fortsättning ska det bli! Men efter det så åkte jag och vincent hem till han och myste lite och åt lite chips&dipp.
Men nu ska jag gå äta så jag har lite krafter till matchen, idag ska vi möta Trosa så vi kan ju alltid hoppas på Trosa kross men det vet man aldrig. Det är bara att tagga och kötta tills vi spyyyyr haha!  Men nu kurar magen allt för mycket!  pusssssssssss
Taggaaaa nu brudar!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

SV: Jaa jag älskar dem båda. och jag SKA ha ett par av dem när jag fått pengar på kontot :D

2011-01-22 @ 10:26:18
URL: http://alexsandras.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0