FAN!

Hemma från matchen, det gick ju sådär. Vi förlorade ännu en gång med 4-2. Vi satte inte våran lägen och domarna var helt emot oss men ändå så fortsatte vi kämpa. Men tyvärr så gick det inte hela vägen men nästa gång tar vi dom. På hemmaplan! Jag satte mig själv dom 15-10 sista minuterna för kände att något inte gick rätt. Men nästa match är på lördag hemma mot Rockets och dom jävlarna  ska inte få en lätt match mot oss!
Ska hoppa in i duschen sen ska jag bara ta det lugnt med min älskling,jag ska ju upp imorgon bitti vid sex så har inte lust och göra något annat.
Gick in på sl hemsida för att kolla tågen tills imorgon, och det ser ju inte direkt så kul ut!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0