Duschen nästa!

Nyss ätit lite mat, ska hoppa in i duschen för jag fryser så jävla mycket. Är super trött så ska nog gå lägga mig efter duschen.
Imorgon är det fredag, men det blir ingen direkt vila för min del, imorgon ska jag på Gnesta Revyn och på lördag har jag innebandy match. Söndag ska jag praktisera,jag börjar sju, jätte kul på en söndag! Haha. Känner bara att jag skulle behöva vila i några dar och inte göra något. Men jag får vila lite grann när jag är i Canada, behöver inte tänka på skolan eller något annat :)
Ja just det, idag så har jag och min älsklings ställt oss i kö till lägenhet i gnesta. Men det blir i så fall inte först vi båda har gått ut skolan och har jobb! Jag längtar faktiskt tills vi flyttar ihop, tror vi kommer få det supermysigt! :)
Pusssss
Omg gammal bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0