Är de konstigt att man blir ledsen när någon man aldrig träffat, som har gått bort?!

Träningen gick jätte bra,det var roligt att träna för alla var positiva och glada. Det gillar jag!
men nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon. Jag och Sandra ska ju till Stockholm för att intervjua en person angående hemlöshet. Sen efter det så ska jag äntligen få träffa lille Christoffer!
Ja även något mer hände på nyår, min morfar gick bort. Men jag kände han inte,har inte träffat han eller något. Men ändå så känner jag mig lite ledsen men förstår inte riktigt varför?! Sen har jag fått veta att min mamma har 4 syskon till som bor i Piteå och där runt omkring, så jag har lite mer släkt som jag aldrig träffat heller..
Är de konstigt att man blir ledsen när någon man aldrig träffat, som har gått bort?!
Pusss&Godnatt


Kommentarer
Postat av: sINEX

Nej, kommer säkerligen att känna likadant jag med :( har inte träffat min morfar någon gång =) och har hört att han inte är så långt ifrån sitt slut heller...

2011-01-03 @ 23:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0