äntligen hemma!

hemma efter en lång dag, dagen började med att det gick inga tåg utan ersättning bussar och jag verkligen älskar det.. Sen kom jag dit strax efter nio,dagen flöt på bra till klockan var runt  tolv känner jag av att jag får hugg i hjärtat och jag sätter mig ner för att vila men det gick inte över. SÅ min handledare tycker jag ska gå till akuten vilket jag gjorde,så jag var där nere runt halv ett. Fick komma in på EKG, plus och sånt. Och det såg väl bra ut, sen skulle sjuksköterskan kolla om jag skulle ta några blodprover. Ja vilket jag skulle. Sen tog det ungefär tre&halv timma tills jag fick provsvar och träffa en doktor. Klockan hade då blivit runt halv sju, dom proverna såg bra ut med. Han fortsätter med att lyssna på hjärta och lungor men det var bra förutom att jag har oregelbundna hjärtslag men det visste jag sen tidigare. Sen så tycker han att jag ska ta ett sista prov, hjärtprov för att kolla något om enzymerna var som dom skulle vara, tror jag hihi! Så fick jag svar runt halv nio igen att allt var bra och jag kunde åka hem. Så äntligen fick jag åka hem! Och de kostade 350 kr, rena rånet men vad betalar man inte för lite hjälp! Som tur var allt bra. Nu börjar jag känna mig riktigt trött och har super ont i mina armväck efter blodproverna, ska bädda sängen sen gå sova. Det är en dag imorgon med men ingen praktik utan ska jobba på mitt jobb och tjäna lite pengar!
Godnaatttt!
Saknar denna söta lill kille!

Kommentarer
Postat av: Ellie

haha tur att man jobbar på sjukhus ibland, då har man nära till akuten om man har såna problem som du har ;)

2011-01-24 @ 00:03:47
URL: http://itsellie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0