4. Mina föräldrar

Min föräldrar!
Ja vad ska man skriva?!
Dom var tillsammans tills jag var runt 4-5 år tror jag, har inte riktigt bra koll men på ett ungefär! Dom var tillsammans i ungefär i 10-11 år! Vi bodde då ute tillsammans ute där min pappa och farfar bor nu! Sen gick dom skilda vägar,dom var aldrig gifta eller förlovade.
Min pappa träffade min mamma när hon var runt 18 år och min pappa var då 28, det är 10 år emellan dom. Dom fick fyra barn tillsammans, Linda,Sara, Emma och sen jag :) Min pappa hade redan två barn innan sen ett tidigare förhållande innan han träffade mamma. Men det är inte så att mina föräldrar är osams eller något, dom kan vistas i samma rum och kan ha en dialog mellan varandra!
Jag älskar mina föräldrar, dom betyder verkligen hur mycket som helst för mig. Dom har ställt upp för mig i vått och torrt. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0