fullt upp!

Om en halv timma åker jag till södertälje för att spela match mot rockets! Börjar känna mig lite mer taggad,än vadjag kände igår.
Jag jobbade ju på konsum idag och det gick hyfsat, lite svårt med att lära sig alla olika nummer men jobbade bara i 2 timmar så det räckte till en början, jag ska jobba på konsum på torsdag med efter skolan men har ingen aning om hur länge. Jag ska fortsätta lära mig kassan och så. Efter jag hade jobbat så åkte jag hem till farfar med Linda och Sara, blev lite fika och så. Jag och Sara fick bära in ved till farfar, skoja inte hur trött jag var efter, är fortfarande lite trött hihi men det struntar jag i. Har en match som ska spelas, hoppas jag inte är allt för trött bara!
Vi åkte hem innan tre så jag hann till banken, var tvungen och sätta in pengar på kontot så jag kunde betala hockey biljetterna som kostade 3320 kr tillsammas. Så nu är det klart, sköönt! Sen träffade jag på Chasse och Sara, dom skulle fika på humbles så jag hängde på och tog en räksmörgås så nu är jag alldels mätt men det springer jag väl bort ikväll ;)
Men nu ska jag sätta mig framför tven och slappa lite innan jag drar till matchen!
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0