nervös för imorgon!

Har nyss kollat klart på Wallander så nu ska jag gå sova, jag är helt slut. Det blev middag och utgång igår i stockholm,Rebecca fyllde år igår så det blev att fira henne. Jag och Emmeli åkte hem runt två,dom andra åkte hem senare. Vi tog nattbussen från Stockholm till Södertälje. I tumba fick vi byta buss och skojar inte, det fanns ingen värme på i bussen. Jag och Emmeli hackade tänder hela vägen från tumba till södertälje, sämsta på hela kvällen. Men när vi kom in till södertälje så fick vi skjus av robin som stod där med en varm bil! Åkte hem till älsklingen och sov,kom hem runt fyra älsklingen log och sov.
Men nu ska jag gå sova, jag vill ju vara lite pigg eftersom jag ska till sjukhustet för och göra magnetröntgen och ryggmärgsprov, känns lite nervös men hoppas det går bra. Är mest rädd för ryggmärgsprovet, alla jag har pratat med säger att det gör skit ont men det återstår och se!
Godnatt, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0