puss

kom precis hem från min syster, har varit där och kollat in några klänningar. Jag ska ju på studentskiva på onsdag och de är röda mattan, hmm. Får se vad man ska ha på sig! Ingen aning än så länge. Kommer i alla fall ha ett par grymt snygga skor, som är 13 centimeter, Im in love! Men nu ska jag börja plugga lite... Innan jag ska gå lägga mig, ska försöka gå lägga mig i tid denna kväll. Jag ska upp klockan fem imorgon bitti efter som jag har praktik, jag är så himla trött på att praktiseraaaaa... Och sen måste jag ju följa min handledares schema och hon jobbar i helgen som jag också måste göra. Jag har annat planerat, men får se om jag kan ändra lite på schemat. Min underbara vän Emelie fyller ju år på fredag, och jag vill ju gärna fira henne men får se vad min handledare säger :O
Men nu ska jag plugga lite! Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0