hejhopp


Det är så skönt och vara lediig från skolan  men ja ska ju plugga ändå, snart. Om jag orkar haha.. :)
Ska i allafall hoppa in i duschen snart sen städa rummet och plugga,så ser mig dag ut..
Mina brudar ska ut på krogen idag , men känner mig inte taggad sen så har jag inte pengar till det så det är ju trååååkigt!! :( Hoppas jag kan gå ut nästa helg då ,kanske man har råd  för studiebidraget kommer ju innan helgen så då ska väl det bli krogeeen!! Men ikväll så händer det inge speciellt för mig, ta det lugnt.. För imorn ska jag på min morbrors 40 års kalas, det bjuds på smörgåstårta och drick så det ska bli gott, sitter och betsämmer vad ja ska ha på mig imorn. Det ska bli så kul och träffa några från släkten som jag inte träffar så ofta så det ser jag fram imot :)
Nu blire duschen, hejhopp !

Några bilder från fotolektionen



Kommentarer
Postat av: Emeliiiiiiie

din morbror är allt gammal han, 4 års kalas där ser man ;) ;)

2010-09-26 @ 20:52:40
URL: http://emelielevander.blogg.se/
Postat av: hanna

haha men 40 års då hhaa :D

2010-09-27 @ 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0