uppdatering om helgen


Utgången i fredaags blev lyckad och rolig, men dagen efter var inte rolig.. Var sjukt bakis,ska nog inte dricka så mycket.. Men roligt var det,och kostar så mycket gör det också men jaja:)
Igår så tog jag det bara lugnt,skulle ha blivit utgång men jag orkade verkligen inte så det blev en film kväll, och det behövdes verkligen var så sliten..
Ja just det, jag röstade idag, känner mig lite vuxen faktiskt, hoppas det rätta parti vinner,det jag rösta på haha. Men nu ska jag börja göra mig i ordning,ska upp och kolla på innebandy match senare med elin. Måste skyndá mig nu är klockan mycket ,matchen börjar om en timma..
Nu går det äntligen och läägga in bilder!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0