Trött,tröttare,tröttast


Hejhej!

kom hem från jobbet för en stund sen, är hur trött som helst. Har varit det hela dagen,fast jag har sovit bra inatt men det är bara för mitt klaffel som jag har  mig, gör mig  så trött vilket som gör att jag somnar på lektionerna... Som jag gör varje dag, alltid.  Det är verkligen jätte jobbigt men jag kan inte hindra det. haha.. Men något som är bra att nu gillar jag att jobba bara för jag har fått högre lön bara för jag är 18,det känns hur bra som helst. Nu känns det inte som jag sliter för en skit lön haha..
Nu ska jag verkligen plugga,har prov på torsdag i folkhälsokunskap , det ska väl gå bra. Det är ganska enkla frågor. Men sen har jag ju massa och lämna in.. Skit jobbigt,sen projektarbetet som   är så stort  vilket gör att det blir jobbigt men det blir säkert bra!
Kanske skriver ikväll om jag hinner och orkar ;)
Hare bra,puss!

Bild från fotolektionen!



Kommentarer
Postat av: Emeeeeeelie

VILKEN FIN BLOGGDESIGN ! :D

2010-09-23 @ 12:24:22
URL: http://emelielevander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket gumman :) det är alexsandra som har fixat den<3

2010-09-23 @ 18:55:44
Postat av: Emeeeeeelie

Jahaaaa :D asfin verkligen!:D

2010-09-24 @ 07:11:21
URL: http://emelielevander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0