tandläkaren...


Godmorgon!
Tandläkaren skulle ju ringa mig vid åtta, vilket dom gjorde men när ja svarade så hörde jag inte vad dom sa, det lät inget men dom kunde tydligen höra mig. Så jag gick dit istället ,  och som tur fanns min tid kvar, så nu ska jag dit och jag missar riksdagen men får trösta mig med att jag har redan varit där en gång innan.. Men istället nu för studiebesöket och skolan så kommer jag ändå spendera min tid att plugga, vilket behövs med projektarbetet och massa annat jobbigt! Så något vettigt kommer jag iallafall göra!
Imorn är det onsdag, vilket är att jag är ledig! såå skönt det är med studiedag, men mindre roligt är att jag ska jobba men som vanligt när lönen kommer så blir man ju glad!
Men nu är det frukost och sen plugga!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0