Ska beklaga mig lite bara!



idag hade jag innebandy träning,det gick inte så bra. Det är inte ens roligt och spela när man inte kan skjuta bollen i mål.Men som sagt jag har ju heller aldrig fått lära mig att skjuta riktigt bra, har inte fått någon direkt bra hjälp med det.Sen är det tråkigt att jag inte kan få ge allt på träningarna heller,jävla klaffel,jävla remiss och ta sån tid..
Har spelat innebandy sen 2007 tror jag och jag kan inte fortfarande inte skjuta bra,något fel är det iallafall.. just nu är innebandy inge kul att spela. Längtar tillbaka när det var handbolls tider,då man var duktig. Eller jag tyckte jag var grym på handboll. Då fick ju man en liten pokal för årets målspruta, det var tider det! Gud vad jag saknar handbollen.. Men nu är det innebandy som gäller och det är tyvärr inte kul och spela för man suger ju på det!
Var bara tvungen och beklaga mig lite..

Försökte lägga upp lite bilder men det gick inte så får testa imorn eller nåt. Men nu så ska jag gå lägga mig,är super trött och har ont.
god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0