lalalla


Hejhej!

dagen har varit riktigt seg... Känner mig sjuk som vanligt, hoppas dom hittar något. Jag var ju på vårdcentralen igår och tog massa prover och så för jag är alltid trött och har feber som kommer och går och har ont i halsmandlarna,har haft så över några veckor, så hoppas att dom hittar vad det är för fel,för något fel är det iallafall, dom sa att det kanske kunde vara körtelfeber men det behöver ju inte vara det men hoppas verkligen inte att det är de! För då vet jag inte vad jag gör!!
Men är sjukt trött nu iallafall så det är tänkt att ja ska gå lägga mig tidigt. Sen så man ju ledig imorn,skööönt.. Men ska ha en pluggdag om jag nu så orkar haha.

Pussen

Saknar denna sötsak!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0