Godnatt& kossan gillar att mjölkas!


nu är det sovdags för mig!
Jag har både hunnit och tränat idag, skoja inte att jag känner mig duktig!
Träningen gick hyfsat bra, bättre än förra gången! Men är riktigt trött  nu, känner att pumpen får pumpa på hårdare men men , det är roligt och träna så. Tänker inte så mycket på det :)
Imorn så ska min klass till riksdagen på studiebesök men jag vet inte om jag ska med,för jag skulle behöva besöka tandläkaren jue, jag hade ju en tid imorn kl 15.00 men smart ass som jag är, avbokade den för jag ville med till riksdagen... Men den värken jag har haft i gomen och tänderna idag väljer att gå till tandläkaren istället så, ska boka tid imorn för jag ska ha tillbaka min tid. Vill inte gå och ha sån här värk,det är inte skönt och det gör mig så på dåligt på humör och värken stör mig om natten för jag vaknar upp oxå och känner hur det bara värker och värker, så troligtvis blir det ingen riksdag för mig :/ :/...
Men ne nu är det sovdags för mig..
Godnatt och sovgott!
Puss

Fattar ni hur mycket jag saknar att ligga vid denna pool!!
 När värmen bara steker på,hur skönt som helst.
Saknar allt med alanya, The doors, havana, Ö&M, hotellet,havet och shoppingen , asså allt man kan tänka sig!


Mjölkas? vi vet att du gillar´t

Kommentarer
Postat av: Emeliiiiiiie

Ö&M? hahahaha! låter ju som en ny variant av de där godisarna M&M haha ;)

2010-09-28 @ 08:42:41
URL: http://emelielevander.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det kanske det är också ;)

2010-09-28 @ 09:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0