blogga? ja det var ett tag sen

Oj såg att det var en månad sen jag hade bloggat, ska försöka bli en bättring. Men det är så mycket som händer nu och så. Men kan ju börja med att skriva att alanya resan var helt underbar, förstår inte hur man kan sakna nåt så mycket. Vill bara tillbaka till värmen och allt! Men resan dit gick ju inte så bra från början, fick två blixtnedslag så vi var tvunga och vända tillbaka till arlanda. Och vi fick vänta ett dygn på att åka ner till alanya men andra gången så gick det bra men var allt nervös för att flyga. Och på hemvägen så hade man ångest för man skulle åka hem, fan vad jag saknar stället! Sen efter jag hade kommit hem fick jag veta att min moppe hade blivit stulen,mitt på dagen . Fan vad arg jag blir,vem går och tar saker mitt på dagen? nu har det hänt samma sak med min mammas bil. Jag förstår inte bara... Vem tar saker mitt på dagen?!?! 
men något som är positivt är att jag fyller år snart, det gör mig på mycket bättre humör. Det ska bli så skönt att fylla 18 och inte behöva vara 17 längre för det suger verkligen , haha!

NÅGON SOM ÄR BRA PÅ DESIGNA ? så då kan nån få designa om min blogg? För just nu är den så trååååkig

men nu så ska jag byta om till arbetskläder, ska ju vara duktig och jobba lite, kansken hinner lägga in några bilder från alanya . Senare ikväll så ska jag till järna för att fria frida som fyllde 18 nere i alanya!
men puss

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Oj, sorry gumman:(. Glömde bort att göra klart designen åt dig. men kan göra klart den så att den ser lite bättre ut än nu :). Så kan du byta ut den senare om du vill <3. Puss

2010-09-14 @ 16:02:42
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0