Negativa tankar

Hemma från träningen!  Den gick ju sådär,men det är ju som vanligt då.. Jag kan inte förstår varför jag inte kan bli bättre än såhär?  Nu börjar det bli tråkigt och spela för man blir ju inte bättre än såhär. Jag vill kunna skjuta,passa och allt det som hör till, att vara BRA men nej det går inte.. Tänk om man var bra, shit vad allt skulle vara bra då, haha! Vi får väl se hur det går på matchen i helgen om man blir kallad, går det inte bra då, då vet jag inte vad jag gör haha. Sluta spela matcher tills man blir bra elller? haha ne men aa. Ibland känns det som jag vill sluta spela men ne det tänker jag inte. För då kommer jag bli en soffliggare och det går ju inte haha :)
Men  nu ska jag gå lägga mig, hoppas ni orkar läsa lite negativa tankar..
God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0