jadu!

kom nyss ur duschen, tog en lång dusch, och det behövdes. Som sagt vi hade match idag mot
Nykvarn.. Ja och vi förlorade.. Men jag är så arg och irriterad så det inte finns! Och jag hatar och vara det för jag är inte en sån person, för då kommer alltid min dåliga sida fram och då säger jag massor utan och tänka...  Men så är inte jag egentligen. Det blir bara så. . Så nu tänker jag  glömma matchen så jag kan vara glad!  Men kommer troligtvis inte kunna träna på hela veckan för har massa prov och nationella i svneska B. Så det blir nog en plugg vecka utan träning!
Så  nu ska jag börja göra mig i ordning för jag ska på par middag hehe, det ska bli trevligt! Äta och dricka massa gott,har några cider som är på kylning!
Ha en bra kväll,för det kommer jag ha!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0