Torsdag!

Hejhej!
Idag så har jag varit hemma från skolan, hade lite ont i huvudet och i magen så pluggade lite och så istället. Men runt tolv så gick jag till vårdcentralen för jag hade domningar i min vänstra arm i ungefär 20 min, så långt tid har jag aldrig haft innan utan då har det varit kanske i 1-2 minuter. Så den här gången blev jag lite orolig. Så när jag kom till vårdcentralen så var det inte någon doktor där så jag fick en tid halv tre istället. Då gick jag och fikade med Mikaela tills tiden skulle bli halv tre. Jag skulle ha fått reda på om jag hade borrelia men det kunde jag inte för förra provet jag tog i fredags var för tidigt för att se om jag har det.  Så jag ska ta ett nytt sånt test om en månad, då kommer jag få veta säkert om jag har det!  Eftersom jag får domningar oftast dagligen så ska dom skicka en remiss till neurologen. Så vi får väl se hur långt tid det tar innan jag får komma dit!
Jag vill bara veta vad det är för fel,varför har jag domningar som kommer dagligen på olika delar av kroppen,varför är jag alltid så trött fast jag har vilat ut,somna på lektionerna dagligen... Är ju inte direkt normalt,varför har jag konstant huvudvärk? Jag vill ha svar!!
Pusssss
Livet är grymt orättvist,ta vara på dina nära och kära. Man vet aldrig vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0