uppdatering från helgen

Jag har varit lite dålig på att blogga under helgen men hinner inte alltid blogga. Lite sammanfattning om helgen, i fredags så var jag hos Mikaela med några, älsklingen var där så senare gick vi hem till han och sova. I lördags hade vi match mot trosa, ja vi förlorade mot de enda laget som vi inte villa förlora mot. Men det var inte våran dag, bollen flöt inte med som vi ville men nästa gång tar vi dom! Efter matchen så var jag bara med vincent, vi lagade lite mat och myste lite. Vi var ju ensamma hemma hos honom, och det var så skönt. Det var bara han och jag, inga hundar eller nåt som störde, eller jo en kattunge men det var ingen fara. I morse då vare bara att stiga upp från hans säng, det var jobbet som väntade. Jag ville verkligen inte gå upp från sängen, ville bara ligga kvar och mysa med älsklingen men icke. Jobbet gick bra, det var ganska lugnt inget stressande.
Nästa helg så har vi ingen match, vi är spelfria! Och då blir det utgång som gäller. Åhh jag längtar verkligen till nästa helg bara 5 dagar kvar då till fredag haha!
Men nu ska jag lyssna på musik och plocka lite i mitt rum!
Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0