Projekt om hemlösa!

Kom hem för en stund sen från skolan, jag håller på fixa en kartong som ska ner till mammas jobb. Jag ska samla in kläder till mitt och Sandras projekt som är om hemlösa. Hoppas att det finns någon på mammas jobb som har några kläder att skänka. Dom här kläderna som vi får ska vi skänka vidare till de hemlösa. Så har ni några kläder som era föräldrar inte använder och är hela o så, tar vi gärna i mot dom. Det finns hur många personer som helst i Stockholm som är hemlösa. Det är verkligen synd om dom personerna som är hemlösa men som inte har satt sig i den här situationen med flit. Vissa förtjänar en andra chans! Så jag och Sandra ska försöka boka ett besök hos Stockholms stadsmissionen så vi kanske kan få se hur vissa har det jämför  med andra. Vi försökte ringa idag men det var ingen som svarar , det blir att prova imorn med.
Ska fortsätta med kartongen nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0