Haft fullt upp hela dagen!

Hejhej!
Trött efter dagen som spenderades i Nyköping. I morse väcktes jag av två sotare som var här och donade, där var min sovmorgon haha. Det var bara att gå upp och höra sig ordning. Mikaela fick köra mig och mamma till Nyköping hehe för våran bil är trasig, först stoppet var sjukhuset. Där undersökte läkaren mig, han kollade om jag hade samma känsel i båda sidorna av kroppen och så. Och det hade man ju inte.. Nu ska jag få en ny tid för magnet röntgen och ska ta massa prover och ett av dom är ryggmärgsprov där man tar ryggmärgsvätska och dom som har tagit de säger att det gör riktigt ont så det ser jag inte fram emot men sen ska jag också få lugnade tablett innan jag ska in på magnet röntgen Så att man inte känner att det är för trångt. Hoppas att den där lugnade tabletten gör någon nytta när jag ska ta proverna.
Efter sjukhuset blev det att stor handla och det behövdes. När vi kom hem gick jag till Mikaela för att jag skulle ta bort navel piercing som var från Turkiet för läkaren sa att det kunde var nickel så jag skulle helst byta eftersom den är infekterad och förra innebandy matchen fick jag något slag där så det blev mycket värre . Då gick jag till guldmen´s och köpte en ny, hoppas att piercingen blir bättre.
men nu ska jag ta och äta lite.
Pusss
Saknar denna lilla ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0