DESIGN ?


sitter fortfarande framför datorn, har inte gjort ett piss. Kanske dags och ta tag i pluggandet.
Men sitter och funderar på om min design på bloggen,har haft den här ett bra tag, skulle vilja göra om den. Lite ändringar. Nån som är bra på det? jag kan verkligen inte det. Har försökt och försökt men de funkar bara inte.
Jag har ingen aning hur jag vill ha den , men får väl tänka lite och leta upp nån som kanske kan göra om den.
Den som jag har nu är fin men har haft den länge nu så vill ha lite omväxling. Vet en sak , det är i allafall att jag vill ändra textens stil och så på bloggen.
Nån som har något förslag,hur man kan göra den eller nån som är duktig på sånt?

Puss !



Kommentarer
Postat av: Bloggdesig-n.ze

250 jämnt så har du dig en!

2010-03-07 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0