Tandläkaren


då var hemma från tandläkaren, det gick väl bra.Hade med min syster ifall att, för jag hatar verkligen att gå till tandläkaren, dom har skrämt upp mig så jag går helst inte dit ensam. Men dom hitta inge fel , fast min tand bara värker ochh värker så jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Men skulle höra av mig om en eller två dagar om jag fortfarande har ont, som jag chansar på att jag kommer ha..
Sen så fick jag en tid till tandregleringen,för mina gluggar jag har , som dom sa skulle växa igen men icke det har dom inte. Så nu är det på tiden att dom fixar det här, men fick tid den 3 maj så det är ett tag kvar. Vem vet kanske får tandställning som jag skulle ha fått för några år sen , men kanske får de nu.... Vill verkligen inte ha men är det som behövs så aa. Men jag vet inte än så får se!
Ska till skolan om en stund, mitt tåg går halv tre så dax och börja gå snart..
Pusss&kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0