Joggat


kom nyss hem efter en joggningsrunda med syster. Hann bara hem och byta om direkt efter jobbet så var det bara ut och jogga med henne. Men vi jogga och gick i ett högt tempo. Det känns verkligen att det var länge sen man var ute och sprang. Så det var skönt, det ska jag nog göra om haha :) hon kommer väl tvinga ut mig igen och jogga.
Men nu så är det dusch,mat och plugga som gäller! plugga behövs verkligen..  Imorn är det skola, känns inte så kul.Orkar inte med alla läxor och prov i har. Sen så ska jag jobba nu Imorn och på onsdag så kommer var så trött kommer inte orka plugga men måste så.
Kommer nog inte hinna blogga så mycket men ska försöka blogga så mycket jag hinner!
pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0