God morgon :)


Godmorgon!

Vaknade runt tio så där, jag som hade ställt klockan på ett . Ville sova längre men ne vakande och kommer säkert vara jätte trött sen "/..
Kvällen spenderades hos Chasmin, jag var ju tvungen och komma lite senare efttersom jag jobba till halv sju, sen efter det var det bara och fixa sig. När jag kom dit så hade alla redan ätit upp tacosen , haha men det fanns kvar så jag fick i mig lite med.  sen blev det massa snack och chocklandpuddning med grädde :)
Sen alla hade åkt så kolla jag,emelie och Chaasse på nån film.
gick väl hem vid halv tre eller nåt.

Men nu ska jag ta och städa mitt rum tror jag, eller så ska jag försöka plugga lite innan jag ska upp till frejahallen och kolla på innebandy :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0