Ännu en Onsdag!


Hejsan!

nyss ätit lite mat, är mätt och belåten. har jobbat idag och är helt slut, men imorn så börjar jag inte först två så det blir att sova ut, och det ska bli skönt. Och då kanske man orkar att hitta på nåt, skulle ha gjort de ikväll med Emelie och Frida men jag är verkligen jätte tröött så blir hemma för mig! Jag orkade inte ens gå på fest idag heller plus att jag ska jobba imorn oxå.. Det är lite långt att åka till sorunda för att gå på fest och sedan hem tidigt "/ men men ..
Nu så ska jag vänta på att klockan blir nio så då börjar mitt efterlängtade program Grey´s Anatomy! Sen blir det nog sängen efter det.


En Söt tunika, sommar!
Åhh vad jag längtar till sommarn! Nu får den jätte gärna få komma , åtminstonde våren.!




Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0