23/3


God morgon!
Skulle ha åkt till stockholm med klassen men nu blev det inte så för jag måste till tandläkaren, för det värker som fan i en tand så jag missade att åka dit men det gör inte mig nåt.  Så  det är ingen ide för mig och åka dit för då missar jag min tid. men jag måste ändå till skolan sen så jag ska åka halv tre,jäääätteee roligt. För jag får verkligen inte missa omvårdnadlektionen. Vi ska gå igenom venprover tror jag. Så ett måste och komma.
Nu väntar jag på min syster Sara, vi ska äta frukost men inte än för hon är ute och joggar.Jag skulle ha hängt med henne men ne jag är ju förkyld och hostar igen så,som vanligt då.
men nu ska jag gå och klä på mig och så¨.
Pussss

Jag älskar diig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0