kanon helg


Hejhej!

I tordags så kom älskade louise! så min helg började bra!
Hela helgen har varit kanon bra, midsommarafton började vi hemma hos min far och firade med familj och vänner. Sen så drog jag och louise vidare till Emmeli fö lite mys, sen tog vi taxi till johan andersson, Emmeli,Louise och frida var kvar där medans jag drog till hembygdsgården i björnlunda runt tolv, haha så jag gick dit med tessa..:) och där vare folk som man inte träffar så ofta så de var kul och se dom :) Sen runt två tror jag eller nåt, hade ingen koll på klockan åkte jag hem med..... Och de var ju inte tänkt så men så blev det :) 

Men nu är de slut på mina helger haha , kommer inte ha en ledig helg först vecka 31 , för kul att man jobbar helgerna som kommer och dessutom vardagarna också men man blir glad när lönen rullar in men allt kommer ju gå till fickpengar till TURKIEEEET :D Fysatan vad jag längtaaar!

men pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0