HATAR SL!!!

Min dag bärjade inte så värst bra, det gick inga tåg så det blev ersättningsbussar, som tog min en och en halv timma att komma till skolan och desamma hem, men hem var det ju stört.. Först så tar busschaffören gamla järna vägen istället för motorvägen och sen när vi kommer in i järna så står det en buss vid infarten till centrum,vid kyrkan som har fastnat så då gick våran buss börja backa,sen så kom det tusentals bilar som var bara ivägen sen så när bussen hade backat så skulle vi åka vidare men då kommer vi inte nån stans, men som tur fanns det en snäll man som hade lite sand i sin lastbil som hjälpte bussen så vi kunde komma lite framåt , efter itag så kom vi där ifrån..... Han som körde bussen hitta på några egna hållplatser för att han inte ville fastna.. Aja kom hem halv fyra. Har nog aldrig varit så sur som jag har varit idag.... Det kändes inte värt att  vara i skolan idag för en lektion eftersom jag fick åka buss i tre jävla timmar med busschaffören som inte kunde köra....Fyfan för SL..
Så kände inte alls för att träna,ville ta mitt dåliga humör till träningen.. men imorn hoppas jag på att jag är på bättre humör så nu ska jag väl plugga lite.. 

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0