god natt


Jahopp då var det snart sovdags för mig men först så ska jag läsa boken Egalias döttrar.. Förstår ingenting än men får väl se sen när jag kanske har kommit in mer in den..
Men dagen har vait helt okej, nu är det bara två dagar kvar på praktiken sen så är det skolan som gäller på måndag..Det känns bra och få träffa alla igen men har sånt ångest att börja igen "/ DOm kommer säkert ge oss hur mycket plugg som helst innan veckan 9 som vi har sportlov då.. Det skulle inte förvåna mig, det brukar dom göra...
Imorn är det torsdag, då ska jag träna. äntligen får jag tid till det, har inte gjort det på ett tag så det ska bli skönt och få träna lite imorn ..
Men nu ska jag passa på och läsa lite innan jag blir allt för trött, ska ju upp vid sex imorn..
God natt och sov gott
Puss



Ser den intressant ut?
inte så värst mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0