Fullt upp!

Hejhej!
Jag vet att jag har varit dålig på blogga men som sagt det har varit fullt upp sen julafton tills idag.
Hela julaftons helgen har varit super bra, jag var ute på juldagen och det blev elektron. Först vare middag hos Chasse och Andreas, det var mysigt. Sen förfestade vi där innan vi drog till elektron, och där vare väl rätt mycket folk om jag inte minns fel! Jag hade så himla kul, eftersom jag typ dansade stora delar av kvällen.
Och för första gången typ var jag inte bakis efter, så jävla skööönt!  Hade ju kameran med men ska se om det finns nån bild som blev bra haha :D
Men nu ska jag ta något och äta sen dra och jobba lite...
Kanske slänger in några bilder ikväll om jag orkar,Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0