Godnatt


Nu begär jag till min säng för att plugga lite,jag har så svårt och plugga när min dator är igång haha! För annars sitter jag bara framför facebook och häckar, inte bra när man har prov imorgon.
Skönt med lite helg men jag har ändå plugg och jobb, men det får gå. Ska jobba både lördag och söndag men mera fickpengar till min efterlängtade Canada resaaaa! Det är en en och en halv månad kvar sen drar jag och min far till Vancouver för att kolla lite NHL hockey. Längtaaar som bara den!  Vi ska troligtvis se på tre matcher , det är när vancouver canucks möter CHICAGO,OTTAWA och ANAHEIM. Kommer bli en sån upplevelse, då ha en av mina drömmar uppfylls!
Men nehe godnatt! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0