tröööööött? Ja visst

hur trött som helst! Jobbat idag med älskade Emelie, vi båda var lika trött och ja mådde inte så bra haha! Men vi klarade oss igenom dagen. Igår var vi hos Adam för att fria han, det var super kul och trevligt, tills slutet av kvällen men annars var allt jätte kul :)Tog lite bilder men dom kommer inte upp idag för jag orkar verkligen inte lägga upp några nu. Tänkte plocka lite i mitt rum sen gå lägga mig tidigt!
Pussss
Tack snygging för igår ;)<3
det är som alla säger att det ska vara på ditt villkor men jag går inte med på det.

Kommentarer
Postat av: Emeliiiie

<3<3<3 ! wiiieehoo tappra vi var!

2010-12-14 @ 21:20:18
URL: http://emelielevander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0