SKOLTRÖTT!

Jag pratade lite med Sofia på facebook och då insåg hur mycket jag har kvar att göra. Jag har hur mycket läxor,prov och inlämningar kvar att göra. Jag orkar verkligen inte med att jag har massor kvar. Jag är skoltrött och orkar inte med allt som har med skolan och göra. Jag har inte så långt tills jag tar studenten och jag ser verkligen ser fram imot  Men just nu skulle jag bara vilja hoppa av för jag har så mycket och göra. Men så dum skulle jag aldrig kunna vara! Längtar till efter jullovet för då har vi praktik i 5 veckor sen ska vi tillbaka i några veckor sen har vi 3 veckor praktik igen. Något jag längtar till.
Men jag ska försöka ta tag i allt det här, jag börjar nu!
Någon som har tips på hur man ska göra i sånt här läge?
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0