Jobbat!

Jag vaknade upp vid tolv men låg och drog mig till klockan ett.  Sen klädde jag på mig och gick till jobbet. Jag kom hem runt kvart i åtta. Jag är så himla trött, gick ju hem sent från Emelie igår och kunde inte direkt somna.. De är inge kul och jobba när man är förkyld och så.. Men imorgon ska jag inte jobba vilket är skönt!
Imorgon är det nyår och alla ska väl åka iväg och göra något,men jag känner inte för att göra de. Jag och vincent ska vara hemma hos han och äta&dricka gott. Det ska bli super mysigt, jag är så trött på nyår, att hålla på åka iväg och massa. Men skulle jag vara taggad för att göra de så skulle de vara skit kul, men de kanske jag är nästa år? Vem vet ;) Men en sak som är tråkigt är att jag inte kommer få umgås med mina älskade vänner imorgon. Men så äre.
Nu ska jag ta och äta lite och sen städa rummet! Pusss

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

SV: Tack detsamma sötnos ;).

2010-12-30 @ 21:33:01
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0