Godnatt ännu en gång!

Hejhej!
Jag är supeer trött så ska snart gå lägga mig, men idag hade vi julavslutning. Det ska bli så skönt och få lov, men förhoppningsvis ska jag jobba lite. För det behöver jag, för de fickpengar jag har till Canada räcker bara till dom tre hockey matcherna, dom kostar runt 1000 kr styck dom där biljetterna. Fan vad mycket men vad gör man inte för att se på NHL.  Ja just det, mina älskade skor har kommit, gud vad dom är snygga!  Får se om jag hinner ta kort på dom imorn för först ska jag åka med mamma och julhandla sen så ska jag jobba efter! Så fullt upp hela dagen.
Godnatt! Pusss
En sån underbar söt person! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

ååh gumman :) du är en sån underbart fin människa & vän <3

2010-12-23 @ 14:55:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0