Godnatt

Nehe nu ska jag gå lägga mig och sova, förhoppningsvis sover jag bra. Vill inte sova bara två timmar som jag gjorde inatt. Det SUGER! Imorgon är det skola, har inte varit i skolan på hela veckan. Man har ju varit sjuk och de är inte bra för nu har jag missat massa viktigt "/.. Idag har jag varit duktig och pluggat massa, är hur stolt som helst över mig haha! Ska försätta vara såhär duktig till jullovet, hoppas jag hihi!
Det är fredag imorn och de innebär helg!  Hela helgen är upp bokad :
  • Fredag- Vara med älsklingen
  • Lördag- Fira en vän som fyller 20 år!
  • Söndag- Plugg dag!
Men nu är det lägg dags! Måste vara pigg för skolan imorn.
Godnatt&pusssssssss
En låt som man minns när man var liten! Gud nu vill jag se lejon kungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0