Söndag

Heejhej

Nu sitter jag hemma med min nya bärbara data som jag är sååå glad för :) Som jag ahr sparat ihop helt själv, måste säga att jag är väldigt stolt :)....

Min helg började med att i fredags så var jag hemma från skolan, kände mig inte så bra, men på kvällen var jag med min älskling, vi kollade på film och myste.. Man var ju tvungen att ta de lugnt för både jag och vincent hade ju träningsdag på lördagen så vi gick ju upp tidigt... Så typ hela dan hade jag träningsdag sen vid fem var den äntligen slut,jag var ju helt slut.Sen vare bara fara sig hemmåt eftersom man skulle ut till David på fest så då var det bara göra sig i ordning. Sen så fick jag leta hela dan efter skjus ut till David som tur senare på kvällen fixade jag skjus :) Festen hos David var helt okej, förutom att sandra och emmeli var tvungen att hämta emelie i hölö så dom lämnade mig :( men förstår det, nån var ju tvungen att åka dit... Men som tur hade jag ju emma och linda där, hade inte klarat mig annars,hahaha :) vid halv två tiden åkte jag,vincent och jonas hem för vi var så trötta.. sen idag vaknade jag upp hos min älskling, sen vare bara att åka upp till södertälje med Jenny och hennes barn,först titta på deras träning sen åkte vi till elgiganten för att köpa min dataaa :) sen var jag helt slut i kroppen efter träningsdagen,värsta träningsvärken...


pussokram hanna

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Grattis till nya datorn :)<3.

Är du nöjd med bloggen nu då? eller vill du att jag ska fixa någonting mer? :)

2009-09-20 @ 23:27:32
URL: http://posebaby.blogg.se/
Postat av: Alexsandra

SV: menar du som presentationsbild då? alltså en stpr bild på sidan?

eller vill du att jag ska göra om hela headern (den högst upp)? :O

2009-09-21 @ 11:54:54
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0